tirsdag 27. januar 2009

.. ryddeprosjekt..


..holder på å rydde litt på hobbyrommet. Lillebror skal flytte inn her.. -men, hvor skal jeg gjøre av alle tingene mine da??! Har jo ikke fler rom... Gleder meg til vi engang får pussa opp loftet. Der er det nakent, stygt og ikke gjort noenting. Må isoleres og alt fra bunn.. og vi har en råkjeller det ikke er gjort noe med. Ikke så ålreit å lagre ting der heller. Jeg gleder meg til vi engang kan begynne på det..


I dag gikk jeg til barnehagen og vi henta storebror. Lagde pannekaker da vi kom hjem, og oste ned hele kåken......... så jeg har gått og irritert og kjent den stekelukta lenge nå, ennå vindu sto oppe og alt er rydda vekk.. men, fikk et tips her på en av de koselige bloggene, og det var å putre litt grønnsåpevann! Skal si det funka! Papsen kom opp i sta, og sa "..åh, du har vasket gulvene!?" Nå skinner ikke akkurat gulvene for tida, men det lukta rent :)


Nå skal jeg plukke fram til scræppesaker og lage en LO tenkte jeg ... God natt! :oD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..