lørdag 26. januar 2013

Litt lett nytt ...

Denne helga er jeg alene, og har fri. Starta dagen med å hoppe i treningsklærne og brenne av litt kalorier på Trento. 90 min spinning og en time X-Fit rett etterpå ... sliten! Det var en deilig måte å starte lørdagen på, selv om man blir litt gåen. Men, er veldig forøyd med meg selv! Også har jeg fått fler fine venner :o) de hjelper meg og drar meg med! Da blir det gøy å trene! Latter og morro og masse svette og ømme muskler ;o)
Fikk hengt opp liftgardina mi i sta. Kjøpt den av ei som hadde kjøpt feil. Den ble ikke feil i kjøkkenvinduet mitt altså! Skikkelig koselig... eller hva?
Skolegutten har mista to tenner i løpet av 3 dager også. Nå er han tannløs og søt :o) Tannfeen har måtte punge ut litt denne uka ;o)  De blir jo så søte når de mangler en tann eller to .... *tjihi*
Jeg dro tidligere hjem fra jobb på torsdag, og da var det helt nydelig vær! Solbrillene måtte på for første gang på leeenge!! Deilig og innimellom slutte tidlig og hente gutta når det fremdeles er lyst. Hjelper på utover nå. Nå kom det litt snø her i natt og i dag, og været ble mildere, så da kan det være litt mulig for unga å være ute om dagen også, for det har vært altfor kaldt i det siste nå!! Brrr... Kjenner jeg er lei kulda og gleder meg til våren ..
Nå skal jeg straks skifte og dra på besøk til venninna mi. Der blir det pizza, vin, godis og masse skravling :o) det er vi gode på! Er velsignet med masse fine venner... :o) Skyss får jeg også! Blir godt med en deilig dag i mårra .. ligge lenge og bare kose meg :o) Nyte fridagen! Ha en fin fin helg da alle :o)  piiiizz an lååååv....

1 kommentar:

mine layouter..