mandag 20. august 2012

Helgas festligheter!

 Disse Stangegutta Return har vi jo vært fan av siden slutten av 80 tallet og begynnelsen av 90 tallet. Vår første konsert i 90 gjorde at vi ble skikkelige fans, og har vært det siden.. Vi har også vært på mange avskjedskonserter, men som navnet sier : Return .... de er tilbake! Mange av de beste vennene mine har jeg fått via Return! Det er over tjue år sida vi ble kjent..... (og vi er fremdeles like unge!!)

På lørdag var det konsert i hjembygda Stange igjen. Festplassen var full av folk og været var fullt av regn!! Herreguuud som det regna!! Vi føna håret før vi dro... sminka oss og ble ganske så fine..! Og så ut som en gjeng drukna katter da vi skulle hjem. Men, artig var det læll!! Rock and roll og knallgøy!! Takk for en knall kveld jenter! <3 nbsp="nbsp" p="p">
Da jeg kom hjem søndag, møtte jeg gutta mine, og vi var på Pelle Politibilshow på Mart`n som var i bygda her i helga. Knallvær og fint! Nå skal jeg løpe til fotpleie faktisk .......... så... LATER!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..