tirsdag 26. juni 2012

... forberedelser...

 ... snart er det ferie på planen i "nummel tletten" ... (som mini sier...) Gutta er på ferie hos pappa`n sin og det er rart stille hjemme. Deilig også, men jeg gleder meg til å hente dem fredag morgen igjen :) Nå må jeg ordne sånne ting som jeg aldri får gjort ellers... også må jeg jo pakke og brette rene klær... Gutta har fått mye fint de siste dagene. Gøy med bursdag! Kommer sikkert til å pakke altfor mye, som jeg pleier.. I dag dro jeg innom et par butikker, og fikk med meg noe smått. En supersøt tunika og et skjerf... bla.
 og noen veldig deilige sko! Jeg sliter litt med å finne sånne sko som ikke klemmer over. Det var tips fra mamma`n min, som gjorde at jeg kjøpte de i dag... Nødt å sko seg litt innimellom!
Akkurat skifta på senga og dusja. Da er det deilig å legge seg da! Opp kvart over fem i mårra, så nå skal det soves straks! Har fått klipt plen i dag, sammen med ørtenogsyttitusen irriterende fluer, som bare venter på at en svett kropp skal bli klar ... -det er visst noe de liker! Lukk munn er et bra tips... Også det badebassenget da, som jeg måtte spyle og snu. Ikke lett jobb det heller. Håper på bedre vær i sommer, så vi kan få brukt det bassenget igjen da. Jeg skrev et innlegg om disse Ilse Jakobsen støvlene jeg ønsket meg her... og nå kjente jeg at jeg virkelig trenger noen. Noen tette i allefall! Ja, ja... så har a fått trimma litt i dag da... enda godt, for makan til kakespising de siste dagene skal man vel lete lenge etter væ ....!! Ellers er alt litt på hodet her. Blir det når alle disse tonnene med klær skal brettes og sofatrekk vaskes... Men, jeg blir vel klar. Også er det onsdag alt i mårra... makan ... Stopp tida litt!! Men, gleder meg veldig til å dra på ferie med gutta mine <3  ... Kom så Ole Lukkøye, så stikker vi ... *gjespe* ...i drømmeland..... natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..