lørdag 31. mars 2012

Earth Hour, pølser og egg....

 Akkurat nå er det veldig mørkt her, men jeg har tent masse lys da! Koselig egentlig, selv om jeg nesten ikke ser hva jeg skriver... (...) Ovnen putrer og det er deilig varmt. Er kaldt på kvelden og mårran, så det er godt med litt lunk i peisen. Jeg bare eeeelsker den ovnen min altså...! Ute høres "flytte inn støy" hos de nye naboene vi har fått.
 På fredag fikk gutta lage sin egen mat .. Veldig suksess her var det i allefall! Vi tok bare spaghetti og spidda dem inn i pølsebiter! Enkel greie å gjøre selv for de små ...
 Full konsentrasjon! Så kokte jeg dem i 7 minutter. Sånn at spaghetti`n ble ferdig.
 Litt artig mat :) Gutta spiste opp en hel pakke pølser og masse spaghetti. Måtte til og med koke litt mer pasta, siden de fremdeles var sultne etter denne ganske så store porsjonen... !!
 I dag har vi shoppa med mormor. Veldig stas for gutta og reise "innaføre".. De fikk seg så tøffe solbriller i dag, så minsten måtte ha dem i senga for å sovne i dag.... Ble kledd opp med olabukse og genser også, og selv mor fikk seg en bukse og en topp. Fikk meg joggesko også, så nå er jeg klar for neste tur her ute på bygda uten å få gnagesår.... fikk meg et par sko til. De MÅTTE jeg bare ha. Får nesten legge ut bilde av dem senere. Hadde ikke fått sove om jeg ikke fikk med meg de hjem..... :) kanskje jeg skal gjøre som minsten. Ha de med i senga... hihihih....
I kveld etter pizza`n, fikk jeg gutta til å male to egg hver. Verdens vakreste påskeegg!! Med perlepynt... smelter et mors hjerte.... Akkurat som i dag da vi satt og spiste litt lunsj på en kafè: Lillebror: "mamma, vojfåj haj du gammelt ansikt..?" ... og storebror tar meg på kinnet og sier; " jeg syns ikke det jeg... du har pent ansikt, mamma..!" *smelte* Ha en fin kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..