søndag 26. februar 2012

våren kommer ....

 Selv om det bare er sent i februar, så har våren kommet ... snøen smelter, pippen synger og hundebæsjen kommer til syne... ikke like vakkert, men det er fakta! I dag har jeg hatt en superfin søndag. Ligget og sløvet og faktisk sovet litt lenge... og gikk meg en lang deilig tur midt på dagen. Man må passe på hvor man tråkker, og ikke minst trå forsiktig på isen, som er overalt!
 Vel tilbake tok jeg meg en latte ute i solveggen, på rattkjelka.. Denne helga har hele trappa mi kommet til syne også. Herlig... bittelitt is igjen, men, guri så deilig å kunne gå ned og bruke heeeele trappa!
... søndagsturstemning på bygda...
Jeg har fått vaska endel i helga også... og fylt opp skyllemiddelflaskene og vaskepulverglassene. Har brukt scrappebokstavene mine til å merke glassene. Full oversikt! Nå venter nok en ny uke... Tidlig på`n i mårra! Ha en suuuper uke! Later!!

1 kommentar:

mine layouter..