torsdag 22. desember 2011

så ble det jul!

Vi pleier vanligvis pynte tre lille julaften, men i år er ting litt annerledes med tanke på alt mulig egentlig. (bloggtørken har virkelig vært tilstede også...) Dessuten skal vi til mine foreldre i mårra og feire lissom julaften. De reiser til syden den 24 ... (ja, faktisk uten oss!! Uhørt, sant?!?) så vi tar den en dag før, som i fjor. På lørdag skal jeg være hos pappa`n til småprinsene, ellers litt jobbing 1. og 2. dag , til det blir juleferie resten av romjula...
I dag (etter intens leting etter julelysa.... skjønner nå man ikke må endre på plassene til ting. Neste år husker man bare ikke hvor man satte det....!!) Lys ble det, og de gamle koselige hjemmelagede julepyntene kom fram igjen! Snømannen storebror fikk av oldemor og eplene gutta har laget i barnehagen... Treet vårt er ikke stort i år, men ble fint allikevel! :)
Jeg har to avspasseringdager nå, men syke barn gjorde litt endring i planene. I dag kom storebror hjem pga halsvondt, men tror ønske om å være hjemme med mamma og lillebror var større akkurat i dag... Syke er de ikke! Litt snørr setter ikke noen stopper på aktivitetene her i allefall....
I dag måtte de bli med på shopping. Gleden var stor da jeg spurte om de ville være i ballrommet på Ikea.... Jeg hadde glemt det fantes en så fin oppfinnelse! Første, og sikkert ikke siste gang...
"er vi på shopping nå, mamma?".... 5 åringen bare lurte....

Ha en riktig GOD JUL til alle!!!! Nyt dagene og vær snille med hverandre!! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..