fredag 4. november 2011

takstein og "pizzasnullel"

Barehagen har hatt to planleggingsdager nå. I går var mine to håpefulle med på jobben. Det blir jo en litt annerledes dag på jobb, men man kommer jo igjennom... i dag har vi vært hjemme og gjort litt forskjellig. I dag tidlig kom lastebil med taket vårt! Nå blir det ny papp og ny takstein! Veldig stas med lastebil rett utenfor i allefall....
Vi fikk med oss en lunsj på kafeen med Grethe i dag også, før vi lagde pizzasnurrer til kvelds. Lagde to brett, og jøjemeg som de småtassene mine spiser....!! "Pizzasnullel" er en populær greie blitt....
Så et gullkorn 5 åringen kom med i sta da vi så barnetv : "mamma...... sitter himmelen fast??" ... Ja,ja... ikke lett å vite hva man skal svare poden bestandig!
I mårra står snekkern her kl åtte, så jeg får vel hive meg i seng nå ... Ha en super helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..