mandag 13. juni 2011

Første ferieuka er unnagjort!

.................................................... og når man sitter her og skal på jobb igjen i mårra, får`n si det har gått raskt unna! Selv om jeg føler jeg har hatt lenge fri nå.. litt sånn halvveis sommerferie.... (godt det er mer igjen om ikke lenge!!)
Vi reiste onsdag kveld til Kristiansand. Lå på Rica Dyreparken og hadde to dager i Dyreparken. Utrolig gøy! Vi og ungene koste oss masse! Det var regn på morningen første dagen, men det stoppet klokka eleve, så da gikk vi. Været ble bare bedre og bedre utover...
Vi hadde så veldig fin utsikt fra hotellet... gutta var ivrige på å se på skuta som gikk fram og tilbake. Vi seilte ut med selveste skuta til Sabeltann begge dagene og så etter sjørøvere...
Lillemann passet ekstra på da vi kom tilbake på rommet ....
Traktor er den store greia om dagen. Alt som har med traktorer og generelt landbruksmaskiner (men, mest traktor...) å gjøre er såå stas! Og enda mer stas var det å få kjørt traktor helt alene! Vi har hatt to supre dager i Dyreparken og skal garantert ned igjen om ikke lenge...
I helga har jeg og smågutta vært på hyttetur med noen venner med barn på samme alder. Kosa oss masse der og. Vi og myggen.... Har ikke akkurat fått ligget sånn hele dagen, men jeg måtte prøve litt! ;) (vi har faktisk fått scrappet litt, men det må vises senere..nå er det natta!)
Ha en fin uke videre!! Later!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..