søndag 3. april 2011

våren nærmer seg ...

Denne helga har vært avslappende og fin. Pleier litt snørrete unger, så i går var vi bare på en handlerunde. I dag måtte vi ut å gå litt i tåka. Jeg fikk sove til klokka ti i dag! Noe sånt skjer jo ikke akkurat hver helg ... men, i dag nekta jeg plent å stå opp halv sju! Unga var superklare for å stå opp da ...
I dag er det mildt og fint ute :) Herlig mye klin, leire og vann .... i natt regna det, så snøen minker! Hurra! Siden vi plutselig fikk et nytt hus som nabo, (plutselig medfører ganske så riktighet, for å bygge hus i dag går fort....) så er klin-leire-møkk-faktoren enda større rett på utsida av døra... På fredag var jeg til linsekontroll, og ramla bare forbi en skobutikk med tilbud... jeg er jo den som aldri får tak i fine tilbud, for enten er jeg som regel for sent ute for å finne størrelser eller så har jeg bare ikke penger. Ikke at jeg hadde så mye av dem nå heller, men nok til å røske med meg et par støvletter til 199 kr!! Og en jakke på HM for 200 kr! Snakk om kupp... så nå kan jeg bytte ut vinterjakka i allefall ... ;o) Har hatt det i tankene lenge, så snakk om flaks ... (Lurer på om jeg skal levere Lotto til uka...) Dessuten møtte jeg ei venninne i truseavdelingen (...), så da fikk man litt tips om ting også! Og en liten skravlings ;) Til tirsdag reiser jeg til Kiel med jobben. Der nede er det MYE mer vår enn her, så det blir deilig! Ha en fin uke! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..