søndag 26. september 2010

2. innlegg ...

Denne uka har jeg fått meg et nytt skjørt og nye støvler. Innmari gode å gå i! Det var så koselig på kaffebesøk med ei venninne på fridagen min. Vi fikk shoppa litt til og med :) Det skal vi gjenta....
Ellers var det dags for å donere bort litt blod igjen. Er du ikke blodgiver, så hiv deg rundt og meld deg på!! Det er viktig!! Denne gangen fikk jeg to vervegaver faktisk, så jeg endte opp med tre rødvinsglass ... (har begynt å spare på disse...) Nå skal vi kle på oss straks og ta en tur i kirka. Storebror skal få 4 årsboka si i dag. Egentlig jobber jeg i dag, men vil jo gjerne få med meg denne dagen... (takk til sjefen min som tar vakta mi!) Ha en fin søndag! (åh, så hyggelig å være i bloggverden igjen ...) Later!!

1 kommentar:

  1. Trodde jaggu du skulle skrive at du var gravid jeg gitt! Sånn ovenfra og ned bilde -hihi!

    SvarSlett

mine layouter..