søndag 21. juni 2009

tidlig søndag og solskinn

På tide med litt sol nå. Nesten så vi har regna bort hele helga. I går hagla det også!! Nå kommer sommeren sier dem. Gleder oss til uka :) I går fikk vi sykkeltralla vi har kjøpt oss. Min snille pappa fikk henta den for oss og levert den, siden han skulle på hytta... (vi bor midt i mellom dem og hytta) Når de har sånne tilbud, går de fort unna! Heldigvis fikk jeg holdt av en på Strømmen. Nå er papsen og storebror ute og sykler og prøver den. Lillebror sover og jeg tasser rundt med en vond rygg.. Løfta lillemann i går, og da sa det knekk.... huff!! Ellers reiste lillebror seg opp i dag - helt alene! Så stolt vett! :-) Ikke mange dagene igjen til han fyller 1 år ... :)
Ellers satt jeg og gutta i stua klokka kvart på sju i dag. Alle ferdig påkledd. Herregud så tidlig i dag og.. 0610 ropte storebror at han måtte bæsje.. men, den lurte ham bare. Den kom nå aldri vaffal... så i dag har vi sett det som kommer FØR barnetv, og på Teletubbies og annet stas.... *gjespe*

1 kommentar:

  1. Så fin den vogna så ut altså! Her har vi hentet sykkel med sete i dag, så jeg har prøvd den opp i sentrum. Helt mo i låra etter en liten tur jeg...

    SvarSlett

mine layouter..