lørdag 24. januar 2015

trening, shopping og rosa skiklær!

 Endelig slengt bena høyt og inntatt hjemmelaget pizza. Har barnefri denne helga, og det er veldig godt innimellom. Dagene og ukene er jommen hektiske! I dag har det vært trening med ei venninne, som jeg ser sjelden. I dag fant vi ut at vi kunne trene spinning sammen, og rakk en lunsj og te også. Utrolig koselig! En svett venninnedate får`n si! Etterpå ble det en shoppingrunde. Jeg var på jakt etter skijakke og staver. Har vært så heldig å få ski og støvler og var ikke veldig klar for dyre staver. XXL hadde :)
 Gutta går på skitrening og har fått skikkelig glede av å gå på ski. Stas var det på torsdag da det var åpning av lysløypa og skirenn! Pokal, saft, pølser og morro! Minsten var sååå stolt av den aller første pokalen han noen gang hadde fått!
 Jeg har ikke gått på langrennski på i allefall 20 år eller mer... men, det er jo litt som å sykle. Man glemmer det jo egentlig ikke. Bare at man blir litt bambi på isen etter første tur etter så mange år.. Jeg fikk tak i rÅÅsa skijakke og svart bukse på Stormberg i dag. Nå er modern klar for skitur med smågutta!
Tenker jeg prøver meg på en tur i mårra, jeg. Sånn helt alene for å teste dressen og lua ;) Nå er det sofakos med min kjære! God helg alle! (skal prøve huske ta av den lappen på toppen av lua...) ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..