tirsdag 31. desember 2013

Takk for det gamle og velkommen til det nye 2014!

 Vel overstått jul her, med gutta mine og familen. Vi har kosa oss med mat, kos, gaver, leker og godis. Nå blir det andre boller fra nyåret igjen - for min del i allefall! Eller ikke boller i det hele tatt.... Snøen er fremdeles veeeldig fraværende. Gutta fikk snowracere til jul, så det hadde jo vært fint om vi slapp og måtte reise på fjellet for å teste dem i vinter... Eneste som likna snøføre i jula, var på bordet, der jeg pynta litt med juksesnø og kuler...
 
 Jeg har fått malt litt på fridagene mine også. Fikk tak i en tallerkenhylle her, som var umalt. Fikk litt hvitmaling på den og hang den på veggen hos størsten, som bokhylle! Så kan han henge opp andre ting på knaggene under. Kjekt syns jeg!

Den brune gyngestolen etter min mormor og bestefar, fikk endelig seg et strøk hvitmaling den og. Ble sååå fin og nesten helt som ny! Den kom litt bedre fram i kroken der den står. Og gutta syns det er stas å gynge på den nå, som den er malt. Kanskje fordi den er lettere å se ...?! ;) Nå er det siste dagen i året, og vi feirer rolig her hjemme. Meg, kjærsten, katta og gutta. Blir god mat og drikke, og litt godteri, siden det var nyttårsaften! Det var lillebror som poengterte det høyt og tydelig i butikken... og fulgte opp med: "hva betyr det at det er siste dagen i året, mamma? Er vi døde i mårra da??" .... Ikke lett for en på 5 og forstå alt av dette livet ... ;)  Ønsker alle et riktig godt nytt år i år 2014! Jeg har hatt et supert år, og vet at neste året blir like bra med de jeg elsker rundt meg! :) Ha en fin nyttårsaften i dag! Takk for det gamle! Ta vare på hverandre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..