lørdag 21. desember 2013

Juleferie 2013!

 Endelig juleferie, og endelig et lite blogginnlegg! I dag er jeg og minsten tidlig oppe,(storebror sover ennå) og vi koser oss med barnetv, fyr i ovnen og lys. Og legobygging fra legokalenderen...  Jeg har liggi våken siden kjærsten sto opp i femtida for å dra på jobb. Leste litt på bloggen min over de forrige julene som har vært. Været har vært veldig varierende!
 Ikke så mye som minner om jul ute, med blåst, sprutregn og masse plussgrader! I fjor dro vi juletreet ned på rattkjelka. I år lånte vi den store bilen til kjærsten og henta juletreet! Mellom regbygene..  I går faktisk, så nå er det i hus også! Eller ikke i hus ennå riktignok, men i garasjen! Eneste snøen vi har her er melisen på pepperkakekirka!
Det koseligste som finnes med jula er alle julekortene man får! Jeg har i år sendt og delt ut ca 60 stykk. De vi har fått har fått ny plass i år ved den hvite hylla. Nissebamseparet jeg har malt er også satt fram! I sta faktisk, etter å ha sett igjennom gamle innlegg.... og funnet ut av de ikke var plukket fram ennå. Årlig tradisjon det der. Nesten glemme ta de fram ...! Nå er det pyntet og hjemmelagde gaver er lagd og pakket inn. I år har mat og spiselige gaver vært på planen! Nå sto andremann opp også, så nå er det vel på tide med litt frokokst. Vi nyter juletida og koser oss masse med fri! Nå skal vi bare kose oss! God Jul til alle!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..