mandag 20. mai 2013

fine maidager ...

 ... så er vi kjapt innom med en liten oppdatering ... Ikke akkurat mye liv her inne for tida. Tida strekker lissom ikke til. Hverdagene er fulle! Pinsen har vært fin :) Vi starter jo 16 mai med bursdag hvert år. Storebror ble 7 år på torsdag! Så er det jo 17 mai hakk i hæl... denne gangen ble jeg og minsten litt alene, for storebror gikk i tog med klassen sin i år... litt rart ;o)
Vi var en tur på hytta hos mormor og morfar i går, pinseaften, og det var så deilig vær :o) fra i forrige uke med minus på mårrakvisten, til MASSE varmt de siste dagene...! Vi bada ikke, men måtte teste føttene nedi. Ikke lenge sida isen gikk der, så det var jo ikke rart det var litt kaldt... 
 I dag har vi vært på vår hytte og jobba litt. Raka  masse løv og barnåler, og stabla litt ved..gutta er flinke til å hjelpe til :o)
Ikke like høy temp nå, som den viste på lørdagen, men vi er klare for mer varme!! I morgen blir det vel en annen temperatur..... Jeg skal på Bon Jovi på Telenor Arena! :o)
Kommer sterkere tilbake på bloggfronten senere...(men, har nå blogga vaffal!) nå må jeg snart køye, om jeg skal overleve tidlig mårrastress i mårra .... ;o) Hei på dere og ha en fiiin, litt kortere uke :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..