onsdag 2. januar 2013

godt nytt år!!!

Jeg hilser og sier godt nytt år fra sofaen, med ganske så støl og litt forslått kropp. Nå skal kroppen i seng. Gleder meg som en unge til å hente gutta mine i mårra. Nå har de vært aaaltfor lenge borte! Og mens småprinsene er borte, må mor bare passe på å få bevegd kroppen. Jogga i to dager nå. Skikkelig satt i gang med ny giv og nytt år. Jobber meg mot sentrumsløpet som er i april. Snille kollegaen min fikk meldt oss på.... ;) Nå har så mye snø smelta at det er bare litt is her og der. Jeg var så sliten i dag og nesten hjemme, at jeg tok en liten avstikker som ikke var opplyst. Dessuten var det lite høye kneløft på denne dama mot slutten. Blodsmak og hjemlengsel helt fra starten egentlig, men fikk nå pressa meg ut og på en runde.... så en fastfryst stein gjorde at jeg plutselig lå rett ut. Gleder meg sååååå til å kjenne på de støle bena i mårra. Men, vi er i gang. Sentrumsløpet - here we come ! Må bare jobbe litt mer framover.... God natt fra kråka ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..