lørdag 24. november 2012

Juletanker og gørr ...

 Jeg kommer ofte over fiiine serviser, men man kan jo ikke kjøpe alt man liker.... da blir det fort mye forskjellig i skapene! Jeg får aldri kjøpt mye når jeg først er i gang, og i tillegg om man knuser litt her og der, er jo antallet ofte litt rare her i skapene ... Hadde jeg enda hatt en drøss penger, skulle jeg kjøpt et sett med en gang. Men, som tida går og nye trender og serviser kommer, finner man jo noe nytt heeeele tida! Kom over et veldig enkelt et på Ikea, som ikke er så veldig dyrt heller. Også liker jeg størrelsen på suppeskålene. Ikea har mye fint dem :) Kanskje jeg bare skal ønske meg noe av dette.....

 .. jeg bare digger hvordan nissene ser ut nå. Tror ikke det er meningen at de skal se ut faktisk.... de er sååå søte der med nisselua helt ned på nesa.. MÅ ha noen sånne til jul :)
Like søtt har det ikke vært i heimen her i dag.. Minsten har spydd og vært på do hele dagen. Blitt endel vask ... Håper han er ferdig nå. Sover som en prins i allefall nå. Vi er inne i en omgangssjukeperiode her på bygda nå. Passer alltid dårlig, og ingen vil ha den, men er det noe man ikke kan stoppe, så  er det den! Lille pjusken har ikke spist noe i dag, så han er bra tom! Nå er det sang på tv`n, fyr i peisen og mor i sofaen. Hele helga ble jo spolert med alle planene vi hadde i helga. Vi får ta det igjen! Ha en fin helg da! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..