lørdag 17. november 2012

hvor blir det av vintern... ?

Ute regner det og vi ligger på sånn sjuåtte varmegrader om dagen.. litt lite førjulsstemning, men den kommer vel .. ikke at jeg stresser etter det for jeg kjenner meg ikke klar for den tida riktg ennå. Hendene mine er skodd for vinter`n da .. fått meg skjønne og varme votter i dag :) Flinke Gunn som har strikka sånne fiiiine votter til meg! Ellers er formen litt uggen. I går måtte jeg og mini krepere på sofaen med magevondt på begge, og hoste på ham og hodepine på meg. Influensavondt overalt... litt bedre i dag, men ingen fri og lørdagen på sofaen! Neida. Jeg har jobbehelg, så det er bare å bite sammen tenna å få unna jobbehelga... Nå er det fyr i ovnen og Skal Vi Danse-finale. Ligger på sofaen under dyna og tar nok tidlig kveld... Ønsker alle som er innom en fiiiin helg!! :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..