torsdag 5. april 2012

Vårens og påskens sysler og annet...

 Vi fikk plukket noen gåsunger i går og hengt opp egg. Noen "ferdig-egg", og noen gutta har malt. Skal male noen hvert år, så vi får fylt opp med småprinsegg :) Minsten syntes gåsungene var "sååå søøøøte" og kosa litt på dem ...
 I dag kokte jeg egg med rødløk. Da ble de som disse. Tøff farge :) og de nye eggeglassene var stas å bruke! Deilig å kose seg med frokost, lys på bordet og barnetv.... bare slappe av. Herlig!

Noen ganger kommer det noen ultrahyggelige sjåfører innom med blomster på jobben hos meg. Det passet utrooolig fint siden jeg tok påskefri fra i går. Tok med en bunke fine roser, som pynter opp :) De har til og med med seg påskeegg! (... vi har det bra på det kontoret altså....)
Så måtte jeg jo røske med noen tulipaner før helga også. Flotte farger! I dag har jeg fått rydda rommene til gutta (med veldig hjelp til å rote ut igjen, og begynne å leke med de lekene jeg skal bli kvitt...) Så etter lunsj, sendte jeg prinsene ut, så jeg fikk vaska bad og rydda litt. Ellers prøver jeg å selge litt ting hjemme. Har masse ting jeg ikke trenger mer, så jeg prøver få lagt ut annonser så jeg kan bli kvitt noe. Deilig med fri og bare slappe av i mitt tempo. Og ha tid til sånne ting man ikke har tid til ellers. Helgene er jo altfor korte. På søndag blir det lunsjbesøk av min lillebror, og så drar vi på hytta til "molmol og molfal" på middag. Vi skal nok få unna litt kos og dill i morgen også! Ha en fortsat fin fin påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..