søndag 1. april 2012

Følelse av påske....

 Alltid hyggelig med de små tingene som prinsene lager i barnehagen :) Nå spirer det bra i vinduskarmen! (ser forsåvidt at jeg har en slipe-ned-og-male-på-nytt-jobb her....)
 Det ble en tur på middag hos mormor og morfar i dag, etter diverse gjøremål hjemme. På morningen var vi i et nystarta fotostudio og tok masse bilder! Gleder meg til å se dem :) Gutta var flinke, og jeg ble med på noen jeg også ... *spent* ... Middagen var super i dag som vanlig... og mormor hadde bakt supergode muffins med sjokoladebiter i....                                                                                                                     Deilig å sitte på verandaen i sola! Det gjorde vi etter lunsj også forresten, da jeg ble bedt på en latte på terassen litt nedi gata... :) Været endra seg hele tida. Plutslig etter litt sol, kom det et voldsomt haggelvær.... også skinte sola igjen.... også snødde det litt..... -skikkelig aprilsnarrvær!
Ellers tasser jeg rundt i nye digge sko! Det var disse som MÅTTE bli med hjem i går...
Gutta fikk solbriller av mormor i går. Det var så stas! Solbrillene er på hele tida.... og jaggu med inn i senga også! I går kveld da jeg skulle legge meg, møtte jeg dette søte synet da jeg skulle se til pjokk før jeg la meg. Sovna MED solbrillene på han... snakk om søting! Nå skal jeg køye selv her, og trå til med 3 dager til på jobb, før påskeferie! Ha en fiiin påske alle!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..