lørdag 14. januar 2012

jobbehelg, shopping og avslapping...

Denne helga er prinsene hos mormor og morfar. Fra i dag til i morgen. Jeg har jobbehelg. På vei hjem fra jobb, skulle jeg bare innom å ha ei strømpebukse ... men, å tråkke forbi så mange stativ med 50 og 70%, klarte jeg bare ikke. Fikk noen store gensere, og litt sånn "slengepåjakkegenser"... et par sko (bilde) til den svimlende sum av 99 kr ... Syns jeg måtte unne meg det. Så fikk jeg kjøpt en liftgardin av ei venninne til en hundrings, som hadde en til overs. SUPERT, for da kan jeg legge vekk julegardina....!
Så er det litt deilig å slappe av alene etter en lang dag. Bare meg. Fyr i ovnen, et varmt bad med masse skum, og en liten smirnoff ... Atter en ny arbeidsdag i mårra igjen. Før prinsene skal hjem, får vi middag hos molmol og molfal før vi reiser. Deilig :D Ha en bra helg!!

1 kommentar:

  1. men men fotterapauten sier maks 30 min i de sålene assa...fine varem da

    SvarSlett

mine layouter..