tirsdag 3. januar 2012

Dagen i dag ...

I dag har vi vært hjemme siden det er planleggingsdag i barnehagen. Jeg har fått rydda og vaska endel (men, nå ser det ikke ut som noe er gjort...) Siden vaskemaskinen min streika, har jeg vært på vift med klesvask i dag igjen. Så tenkte jeg at jeg kunne sjekke ut Finn.no om de hadde noe.. DER ved første tastetrykk, lyste det mot meg en maskin! Og før jeg fikk sukk for meg satt jeg og venninna mi i bilen og suste hjem igjen med en vaskemaskin baki..... Nå snør det svære filler ute, og det er ikke lett å bære tung maskin i snødrev og med en smule latterkrampe... (håpløst for fnisete damer og skal drive med slikt et arbeid!) Takk AK!! :) flinke som vi var fikk vi den ned kjellertrappa også...
I dag hadde jeg så lyst på sunn, lett middag. Liker de tipsene til Rema 1000. Det er så bra med handleliste OG oppskrift. I dag ble det wok og laks! Det ble så mye mat at det er mer enn nok til meg i mårra. Jeg har lissom kjørt meg litt fast i middagstips igjen. Blir ofte de vanlige tinga... i dag ble det litt mer hvitløk og chili! I morgen er det atter en ny dag på jobb. Ha en bra natt da ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..