fredag 2. september 2011

nye ønsker ... og en ny sukkerklump!

Høsten er her, og tida mot jul kommer kjapt snikende .. Var en tur innom Black Design, og blir jo helt superfrelst hver gang man går inn der... De har så mye lekkert! Fikk med julekatalogen. Man får jo alltids lyst på noe nytt, og det hjalp jo på å bla i den katalogen .... :D Tenkte disse røde bollene kunne gjort seg bra til pynt og bruk i jula!
Denne søte sukkerklumpen ble med meg hjem! Jeg har en med ris i og en med te... Den sukkerkrukka jeg har nå har sprukket helt rundt, så nå var det på tide! Nå trenger jeg ikke kjøpe bleier lengre, så da kan jeg heller bruke penger på noe annet vi trenger ;o) I morgen skal vi ta tog til Oslo for å se på den sjørøverskuta som ligger til kai der ... tenker det blir stas, jeg! Været blir ikke noe å skryte av, men vi får kle oss i regnantrekk! Gutta har fått nytt regntøy nå, så de burde holde tett! :) Nå venter jeg på Senkveld .... ha en fin helg da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..