torsdag 29. september 2011

Høst!

Høsten er definitivt kommet! Dagene flyr avgårde og man rekker ikke alltids blogge så mye... Nå har jeg langfri, så da får jeg presse inn et innlegg! Leverte gutta mine i barnahagen i dag. Vi gikk. Minsten satt i vogna. Herlig vær! Ikke for kaldt og utrolig fin stemning ute... Var en fin tur og det er så koselig å skravle med gutta, som har så masse på hjerte som de lurer på ... og mye som de vil fortelle mamma :)
På tirsdag ble storebror brått syk. Han hadde 39 i feber og lå på sofaen hele dagen. Utslått av hodepine også..
Da er det koselig når lillebror kommer hjem med en tegning fra kompisen til storebror, om god bedring :) (som jeg ser nå er oppned, men..... det hender de bildene legger seg sånn DE vil....og ikke JEG vil.... hhrmmff...)
Nå er pjokken pigg igjen, og mor kan nyte fridagen alene :) I mårra blir det en tur til Bikuben, kanskje en kaffe med ei venninne, og så skal det oganiseres i scrappekroken min igjen!! :) God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..