lørdag 25. juni 2011

Verdens beste 3 åring!

For 3 år siden kom denne kjekke gutten til verden! Det gikk ganske så fort, og tida etter har gått like fort syns jeg... Du er en bestemt liten kar, som "bestemmej".. og har egne meninger! Også er du er så innmari snill, god, flink, veldig grei og omtenksom også da :)
I dag tok jeg med meg gutta på shopping, og kom tilbake med en henger med huskestativ! Det var noe av skattepengene jeg skulle bruke på i år...
Det var veldig godt mottatt!
Til og med puselusen klatret seg opp og snuste og syntes det var veeeldig spennende.... (hun skled faktisk sklia også, med min hjelp....)
Gaven i dagtidlig var en liten gråtass.... "gåtass, gåtass, gåtass, mamma!! seee.. gåtass!!!!" Deilig å se at de blir så glade for noe som de har ønsket seg lenge... I morgen blir det feiring med familen, og vi skal ikke være inne.... ;) Mamma er sååååå glad i deg vennen! Håper du får en super bursdag i morgen også! Stor klem mamma <3

1 kommentar:

  1. Hei og gratulerer med den lille skjønningen :)
    Husk å nyte hver dag for vips så er de 16 og 18 nemlig ;)
    Ønsker deg og dine en kosleig sommer.

    Klem fra Nina :)

    SvarSlett

mine layouter..