søndag 26. juni 2011

Utebursdag!

... jeg skal ikke sette opp et slikt partytelt hver gang det er bursdag, for jaggu sa jeg arbeid!! Men, det ble koselig, og alle fikk plass under og rundt langbordet. (..altså, vi snakker under teltet og rundt bordet...) Det kom faktisk 5 dråper eller noe, og ellers ganske så bra vær :)
Lillegutt fikk så mye fint! Både klær og leker i akkurat passe mengde, som alltid!
Jeg lagde marsipankake for første gang i dag ... ikke noe alvorlig til konditorpreg over`n, men det smakte da godt... -og lysa ble blåst ut! Uvisst av hvem ... men, bursdagsbarnet var det ikke!
Lagde dessert til meg og storebror (lagde til mini og, men han liker jo ikke sånne søte ting...) til barnetv. Litt eggedosis (som jeg kommer på hvor mektig er de få gangene jeg spiser det....) med jordbær og blåbær oppi :) Nå roper senga. Er så sliten at jeg stuper snart.... Har tatt på denne helga, kjenner jeg. Tusen takk for alt det fine gutta fikk i dag! Ny uke venter... en uke nærmere ferie..... :-D Ha en fin uke!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..