søndag 9. januar 2011

Lys og varme :)

Ukene flyr og man rekker ikke annet enn å jobbe på jobb og jobbe hjemme, hente og bringe barn, handle, lage mat, og før man vet ordet av det har man jobbet en helg igjen! Disse ukene er mannen så opptatt med å få ferdig alt til reisen sin til USA til uka at han ikke har vært hjemme omtrent i det hele tatt. Bare snudd i døra nesten!
I går tok jeg med begge ungene på jobb. Det gikk fint, men man får vanskelig fokus på kun jobb når de er med... papirer,ark og annet ble stemplet, ting og tang stiftet og et ordnet kontor fikk en annen type ryddig preg over seg ... i dag har jeg vært kun meg (og kollegaen min da), så jeg har fått ryddet opp litt... ;)
Jeg har ikke fått rasket med meg disse søte skålene fra Black Design ennå. De var helt tomme i romjula og det skulle komme mer på nyåret. Må få brukt opp gavekortet mitt snart ... Deilig å få handlet litt nytt nå som vi er på vei mot lysere tider.... selv om det ikke akkurat ser ut som våren er på vei! SOM det snør!! Lurer på om papsen legger merke til om jeg og smågutta legger oss oppi kofferten og blir med en tur til USA jeg ... Ha en fin uke!

1 kommentar:

  1. Godt nyttår er det vel greit å begynne med i disse tider ;) Håper dere hadde en kosleig jul.
    Så bildene av skålene dine(eller snart dine) og hadde tenkt å spørre hvor du hadde ramlet over de, men så leste jeg jo teksten litt nærmere og fikk svaret der. Skikkelig tøffe er de.
    Angående det koffert trikset med å hoppe oppi.., det går sikkert veldig bra, i og mad at han sikkert er så stressa så kommer han garantert ikke til å stusse over det erlitt tyngre en forventet ;)

    Ønsker deg en fin uke.

    Klem Nina :)

    SvarSlett

mine layouter..