søndag 30. januar 2011

helgevask og bursdagsbakst

Det er til tider kaos i heimen, og det er godt vi får besøk innimellom, så vi får tatt et ryddesjau! I går var far ute og fikk ordnet ny "døfese" (støvsuger) siden den andre sang på siste vers... Som nevnt før er mini utroolig fan av å støvsuge, så han og storebror svima rundt i hele huset i går og døfesa! Flinke gutta mine! Håper de syns det er gøy i maaaaange år til ......

Jeg har bakt kringle med kanel og sukker, og perlesukker på toppen .... og sjokoladekake. Frukt har vi også siden minsten er av den sunne typen og ikke liker kaker og slikkerier.... (som også kan vare i maaaange år, syns jeg...) Nå kommer straks besøk, og vi skal feire at ho mor blir 29 (...) igjen i morgen. Gaven min som jeg har fått av gutta kommer i neste innlegg senere ... Ha en fin søndag!!

3 kommentarer:

  1. Guuuuuuuuud, kan jeg være barenvakt for en av de gutta dine tro,hehehehe, eller sende jenetene mine på opplæring til dere for å bli skikkelig glad i døfesing, hehe.
    Støvsugeren vår har stått inne hos yngste datteren en uke nå og i går klarte hun å starte den, hehe (16 år....sier ikke mer)

    Mmmmmm den kringla så utrolig god ut....kanskje jeg skal bestikke et av barna til å lage noe godt til kvelds mens jeg kaster meg over resten av maleprosjektet....

    Ble du ferdig da? Gleder meg til å se resultatet:)

    Ha en toppers søndag og fortsatt god bedring med foten :)

    Tudelu :)

    SvarSlett
  2. Kremt....glemte jo helt å gratulere med dagen imorgen, måtte den bli helt fantastisk :)

    Klem fra svima :)

    SvarSlett
  3. Minste her elsker å skru av og på knappen, måtte han bli glad i døfesing også! Håper feiringa ble fin og grattis på forskudd!

    SvarSlett

mine layouter..