torsdag 25. november 2010

søte kollegaer og litt hobbystæsj ...

... egentlig skulle jeg vel vært i seng, men når jeg først roter litt i hobbysakene mine, er det vaaaaanskelig å komme seg dit... trøtt og sliten, men innmari glad jeg har tatt helga nå! Langhelg! Prøver å lage noen lys ... Sagen servietter med engler på - de er sååå fine! Papirposene tar jeg vare på. Får de fra en lokal butikk her ute når jeg handler noe der. Tenkte dekorere dem litt og ha noe oppi som gave. Lys eller noe :)
Ellers må jeg bare annonsere at jeg har verdens søteste kollegaer! I ukesvis (månedsvis!??) har vifta i bilen vært død. I uker har jeg fryst rompa av meg på vei til jobb hver morgen, og i uker har jeg vært småsjuk og hes. Endelig denne uka kom det ny vifte på plass i bilen, og jeg er suuuuperglad og ikke minst varm! Setter mye mer pris på den nå enn før ... Den ene søte kollegaen min hadde med gave til meg på mandag. En kopp til å ha i bilen! Til å varme meg med på kalde dager ;) Tusen takk! Sto så mye fint på den og :)
I helga som var hadde den andre søte kollegaen min vært ute på shopping, og hadde en gave til meg på søndagen da vi kom på jobb! Se så koselig!!! Nå er badet freshet opp med ny såpeskål og såpe! Sokkene er supergode, og lysene skal snart i bruk! De søte pepperkakeformene må vi jo også teste... tuuuuusen takk!! Dere er så fine :) tenk å være omringet av små engler hver dag da ..... :-D Nå skal jeg pusle litt mer før jeg køyer. I mårra blir det frokost til God Morgen Norge, og litt lett husarbeid, og masse kos på fridagen min!Herlig! God natt og ha en fin fredag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..