torsdag 9. september 2010

*overskriftsperre*

Dagene flyr avgårde.... ukene også... Mye jobbehelger på meg denne måneden, men gleder med masse til fridagene som kommer midt i uka :) Har planlagt mye skravling med venninner, så jeg har ikke tid til annet enn å tenke på alt jeg skal gjøre...
Har disse to møblene i brunt fra Ikea. Har planer om å male de hvite .... lurer veldig på hvordan det blir. Gått litt lei dem i brunt ... Barnefri i helga da. Prinsene blir henta i mårra og skal på hyttetur med mormor og morfar! De gleder seg :) Den største prinsen er veldig så bestemt blitt. Han skal i allefall ikke ha på de klærne som foreldrene syns passer til vær og årstid, og lager et lite styr om morgenen og kvelden. I sta gikk jeg på badet og så en tom skyllemiddelflaske.... (kjøpte en i går som jeg skulle ta med ned i vaska...) "hvor er det som var oppi denna flaska da, lillegutt??" spurte jeg min lille sønn.... hvorpå han svarer kjekt "oppi vasken, mamma!" Det lukter SÅÅÅ blomster på badet nå. Hele kloakksystemet i Urskau her lukter sikkert også... Nå skal eldstemann i seng, og jeg på Tupperwareparty og treffe mammaene til de på avdelinga til skyllemiddel-krapylet... Later!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..