torsdag 30. september 2010

Kjendistreff, 2 årskontroll og kafèbesøk...

Snille,snille mamma`n min ... ikke bare passet hun prinsene i går, men hun hadde kjøpt med lyng til meg også :) Litt koselig høststemning ute på trappa nå...
Så ble det jaggu en salat og en mocca på stamkafeen igjen i dag :) Koselig å ta pause i husarbeidet og treffe koselige venner! På morningen var jeg og minsten på 2 års kontroll. Han ble stempla som godkjent, så det gikk veldig fint ;) stor gutt er han blitt nå... Husker jeg la den lille klumpen på målebrettet og gramvekta... nå står han selv og blir målt og veid! Mål for lillemann i alder av 2 år og 3 mnd er : 89 cm og 14,9 kg ...
I går var en kjempekoselig kveld! Min kjære og jeg suste ned til Oslo nesten med en gang vi kom hjem. Mormor og ungene klarte seg fint hjemme her alene :) (tusen takk, mamma!) Vi dro til Dizzie, og der fikk selveste Øystein Sunde hjelp med gitaren sin. Flink med den slags han jeg bor sammen med gitt ;) Vi spiste middag på Hard Rock Cafè før det ble show med Sunde etterpå. Vi ble støle i lattermusklene... kjempemorro!
Da er det en jobbedag igjen før jeg tar helg... gleder meg til det :) Planen er å få scræppa litt i helga faktisk :-D Blogges da!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..