torsdag 5. august 2010

... sånn går no dagan...

I går kom faktisk sola og det ble kjempedeilig vær! Vi spiste lunsj ute og bada litt i bassenget... Deilig og sitte og nyyyyyte varmen.... Sola kom skikkelig først da jeg begynte klippe plen og bære noen steiner... -så når man først setter seg ned etter mye mas, DA skyer det til igjen! Men, heldigvis var det ikke så gæli da..
Lillemann fikk hoppa litt på trampolina til naboen, og var nesten umulig å få med hjem igjen. Ellers har han inspisert alle mulige dyr i alle vedkubbene vi skal kløyve. Er nok en og annen bille og mark som må bøte med livet ....
... og katta koser seg fælt om dagen. Noen dager er bedre enn andre (for pus sin del på en måte).. så mange må bøte med livet her også! Ikke snakk om å nærme seg Lillepus sitt område......

Nå i dag har det vært grått og vått. Varmt, men temlig utrygt vær. Gutta leker og herjer, og jeg har begynt ryddeprosjekt i scrappetingene mine. Kaos! Skal få ordna en del LO jeg har liggende og sortere papir og annet rusk... (klarer lissom ikke kaste jeg da.... MÅÅÅ ta vare på alt!) Godt å få begynt i allefall. Kanskje det blir litt scrapping i kveld gitt!! *back to work*

2 kommentarer:

  1. Det var deilig med litt sol :) Rart hvor avhengig vi blir av det!
    Kan tenke meg at det var mye spennende aktivitet i den vedkubben, husker jeg tok opp en som barken ramla av på og allt mulig begynte å kravle ut. Brrrr, får frysninger med tanken.... ;)

    SvarSlett
  2. kan tenke deg åssen jeg har hatt det de siste kveldene da, som har kløyva en halv skog.... heheh.... grøsse... -og alle kubbene er fulle av bark!

    SvarSlett

mine layouter..