tirsdag 31. august 2010

Høsten er her ...

Jeg går liksom litt og venter på at varmen og finværet skal komme ennå, jeg....tror jeg kan slutte håpe, for med 3 grader om morningen nå, så kan man vel trygt si at sommern er over for denne gang... Kaldt og vått. Heldigvis litt sol de siste dagene, men varmt er det ikke! Høstfargene sniker seg på alt... flotte farger når trærne blir røde og gule! Så det er kanskje på tide å pakke vekk badebassenget på terassen og ta fram ullgensern....
Jeg sitter med sår hals, tøfler og litt fyr på ovnen... og masse lys! Man får bare benke seg inne med litt varme tepper og varmt og drikke når kvelden kryper på, for det blir litt i kaldeste laget å sitte ute på terrassen ... I morgen skriver vi september alt! Ha en fin kveld i stua! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..