torsdag 8. juli 2010

sitter her og venter på sola.....

I helga som var hadde vi barnefri og prinsene var på hytta med mormor og morfar. Litt rart å være uten barn, men veldig deilig også. Jeg jobba, så jeg hadde jo noe å drive på med ... Gutta kosa seg masse på hytta blant knott og vekslende vær. Aleksander har tegna mamma`n sin, og skal si mamma er stolt av tegnekunnskapene til sin sønn! Herlig slank ser jeg ut ;) Man kan ikke annet enn å bli glad når man får sånne flotte tegninger!
småprinsene "skrev i hytteboka!" og sa takk for seg før vi dro ..... syntes vel det var urettferdig at bare vi skal ha nedklina vinduer og syntes nok mommo kledde et par også ;-)
Nå har jeg tatt helga og koser meg med fri.... men, i går på værmeldinga spådde de vel ikke striregn hele dagen!??! Man blir litt deppa når man forventer gløtt av sol, og det man får er totalt feil... tror jeg må skrive inn klage..... men, det er nå deilig å ha fri læll!! :-D

1 kommentar:

  1. Så utrolig bra han tegner!!! Herlig. Min har ikke ro i rompa til sånn tegning, da skal det gå fort!

    SvarSlett

mine layouter..