lørdag 31. juli 2010

barkebilleboggie

... så når sommern ikke gidder vise seg fra sin beste side, da får`n finne på noe, så kanskje vi kan lokke den fram. Sola titta faktisk fram da jeg begynte jobbe litt... Det hjalp bare i ca 15 minutter vel, før blåst og skyer kom. Noen få regndråper truet også. Vi har ganske mye ved etter noen trær vi tok ned her, så i dag begynte jeg kløyvejobben! Ikke alle like fornøyde med det... terga fram en drøss med pissmaur (og fysj som de biter!!) biller i alle mulige varianter og former, veps og annet rusk... Skal vi få stabla veden i garasjen, må det ryddes der. Og neste opplegg er å male ferdig bokhylla jeg skal ha inn. Har begynt, men må vel ta resten når ungene er i seng... (Noen som sa tusen prosjekter?!?) Må lissom få vekk den så man kan begynne stable ved... Kjenner det er deilig med ferie..... ! *hysterisk latter* Nei, nå er det noe mat som skal lages, unger som skal bades og slikt, så man får sette i gang. Var dessuten på Ikea en kjapp tur i dag. De hadde selvfølgelig ikke de 50 liters kassene jeg skulle ha til vaskeavdeilinga mi! Klarte plukke med noe småplukk i steden da. Gutta fikk noe "mat" som leketøy. Kan blogge det senere... Tuddelu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..