lørdag 8. mai 2010

.. you are my sunshine...

Det har seg jo alltid slik at når Monika jobber helg, så blir det knallvær! Blir jo litt sol på ettermiddagen, men det går så fort til man må inn å bade gutta og slenge dem i seng... I dag dro vi på butikken da jeg kom hjem, og så var vi ute til vi måtte slepe dem inn.... Her er det "ebberkoppene" som blir undersøkt... eller noe annet "æsj" visstnok... Deilig temp ute i dag!! Digg å slippe lue og jakke! Men, jeg hadde is på vinduene da jeg dro i dag tidlig må vite...
Søteste blomstergutt i verden, som kom med en blomst til mamma.. fine blomsten uten stilk ;) Ha en fortsatt fin-fin helg i solen :-D

2 kommentarer:

  1. Så søte bilder :) Ser ut som noen herlige gutter du har!
    Og været vi har nå er jo bare knall, selv sitter jeg inne å koser meg med siste innspurt før innlevering av eksamen....

    SvarSlett
  2. Hehe, så klart de er verdens beste;)
    Og takk for lykke til'en, tror jeg trenger den...;)

    SvarSlett

mine layouter..