fredag 21. mai 2010

Utskiftning og vasking ..

Bamse til lillebror sitter og venter sammen med smokkene, mens jeg rer opp og skifter på sengene, støvsuger, vasker ... lufter og rydder klær... Gutta er i barnehagen, mannen på jobb og jeg har en deilig fridag igjen alene hjemme. Vel ... fri og fri ... jeg jobber jo hjemme da! Sitter ikke med beina høyt her vaffal... Jeg får gjort så mye mer når jeg er alene :)
Vi har hatt en svart skinnsofa oppe i stua og denne Ektorp sofaen nede i kjellern. Jeg har mast lenge om at den må opp, og endelig har noen sterke menn fått bytta plass på dem. Mer praktisk å ha den svarte nede på "gutterommet".... og finere ble det og. Skal få renset/vasket trekkene her på disse, og mulig kjøpe nye trekk. Lyst på en litt annen lys farge om det finnes..... Prosjekter finnes i massevis her! Mulig det blir en tur på hytta i helga. Vi venter i spenning på sola :D god helg da godtfolk!! Og god pinse!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..