søndag 21. mars 2010

helgeoppdatering...

.. fredag ettermiddag dro vi til et vennepar og deres to jenter. Vi koste oss med goood mat og godt drikke. Superhyggelig kveld! Masse latter og morro... vi fant ut at vi ikke har hatt det sååå gøy på evigheter...
Da klokka var godt etter midtnatt fant min kjære ut at vi måtte spille yatzy. Utrolig gøy det og... vi fikk vondt i lattermusklene.... hvem som tapte og hvem som vant tror jeg ikke vi ble enige om (jeg "vant" i allefall da småkrypene ville opp kl seks......)

.. i går var vi ute en lang gåtur bort til papsen sitt nye lokale. Gutta fant mye fint på veien... mamsen syntes det var deilig med litt luft.... kan ikke si jeg ikke var litt sliten og trøtt... Det er deilig å slippe tykke dresser og sur vind. Våren er deilig...


forkjølelsen herjer i heimen og snørra renner ustanselig hos alle.... I dag snør det store filler! Håper det forsvinner fort igjen.... Jeg tok en kakao på pinne i dag. Måtte prøve :)



Nå venter vi på at mini skal sove seg ferdig og at vi skal på middag til mommo og offa ... blir godt med mommomiddag igjen! Og koselig å se familien igjen :-) ha en fin søndag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..