torsdag 18. mars 2010

blod og shopping!

Deilig med fri!! I dag hadde vi en rolig morgen og gutta var blide :) jeg og storebror var først oppe, og fikk både dusja og spist før minsten våkna klokka sju... Kjørte gulla i barnehagen, og dro innover til Ahus. Der la jeg igjen en halvliter av mitt rhesusblod, før jeg brukte opp gavekorta mine på Kremmerhuset og Bikuben. Jeg digger gavekort! Fikk to bokstaver og et søtt zinkhjerte, og noen telysholdere. Hylla foran soverommene er hylla til gutta der dåpsbilderammene står, de første skoene henger, og avtrykk av den ene foten da de var bittesmå :) Skulle vel lagt inn bilde av de og, men det får vi ta siden... I dag plukket jeg en bok i gave fra blodbanken. Fortalte Aleksander at jeg skulle gi blod i dag, og han trodde jeg skulle gi fra meg alt.... (hehe..) Så denne boka passet veldig bra! Skal lese litt i den i kveld og lære litt om hva som skjer inni kroppen. Han er opptatt av hjerter om dagen. Kommer hjem med fiiiine røde streker oppover armene, der han har tegna hjerte... (i går fikk jeg vite det ikke bare er armene de tegner på... ahh.. sukke...) I morgen skal vi på middag til et vennepar og deres to jenter. Blir over til lørdag. Gleder oss masse! Så er det flytting og annet lørdag, og 4 årsbursdag til en i bhg søndag og middag til mommo og offa etter det... Denne helga flyr nok unna! Ønsker alle en riktig god helg, og oppfordrer alle som kan til å bli blodgivere! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..