onsdag 30. september 2009

vinteren lurer bak hjørnet....


jeg kjenner jeg ikke helt er klar for kulde og vinter ennå... håper på milde dager ennå, men nå denne uka har det jo vært opptil minus 5 om morningen!! Huff... fram med varme klær, luer og strømpebukser.. Har så mye jeg skal ha gjort klar før snøen kommer.. så jeg håper den drøyer ennå... Storebror var på skogstur i barnehagen i går. De fant is på bakken! veldig spennende.. Fikk med et bilde hjem... (tenkte å scrappe det...) Nå har jeg langfri. Utrolig deilig.. Det lukter deilig plommesyltetøy her i dag. Fikk masse plommer av kollegaen min på lørdag, og jeg har prøvd for første gang å lage syltetøy selv.. -smakte såå godt! Nå får jeg løpe videre i huset og rydde.. vaske klær.. støvsuge... sånne ting jeg alltid gjør på fridagene mine ;-) Ha en deilig høstdag!! Sola stikker fram her, og når frosten forsvinner, kommer det flotte høstfarger fram! Høsten er fin syns jeg :-D

2 kommentarer:

  1. Imponert! Hos meg kommer jeg bare til tanken om at jeg kanskje skulle ha laget noe syltetøy...og vips er alle plommene jeg har fått mugne!

    SvarSlett
  2. ja, jeg måtte ta de fort skjønte jeg! Pleier å være litt sånn her og, men jeg hadde fri og satte inn giret ... :)

    SvarSlett

mine layouter..