onsdag 16. september 2009

.. og han gikk og gikk og gikk og gikk..


det er mye det det går i hjemme om dagen. Sånn før og etter barnehage selvfølgelig. Søte, stablende skritt i innmari ubalanse noen ganger... -godt bleia sitter der, så den kan ta i mot for støt! heeheh.... lillebror har nå i allefall skjønt det går ann å komme seg fram på to bein.. og øver som en helt! Det er jaggu kaldt om mårran nå. Huff... Måtte innover i dag og kjøpe en høstjakke til storebror. Litt rart å kjøpe 110 str alt syns jeg. Gror til ja... Han klager mye om nettene og har vondt i beina. Ikke rart... Ellers er det superdigg å ha fri en dag i uka. Greit å få ordna sånne småting som litt shopping og sånn. Fikk en tur på Bikuben i dag helt alene(og det er i overkant litt slitsomt å ha med lille tarzan veit jeg...) også. Nå har jeg handla litt fler ark, så nå er det vel bare å sette seg ned å scræppe litt igjen.. Ellers har dagen bestått av støvsuging, vasking av klær.. handling av mat og kosing av barn :) det siste er det beste :-) To nusselige prinser ligger og snorker og koser seg nå, og snart gjør jeg det og. Skikkelig trøtt..... må opp tidlig i mårra, så det er vel bare å famle fram til senga..... :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..