onsdag 18. mars 2009

våren er kommet....




.. jeg og gutta klarer oss bra, selv om det er litt hektisk på mårran når vi skal i barnehagen, før frokost... (og særlig når alle er påkledd, og det plutselig lukter mistenkelig bæsj fra minsten...) Vi trimmer jo som vanlig fra klokka 9 på tordager, og det er babysang på onsdager, så da er det greit å slippe å gå fram og tilbake til bhg i tillegg lissom.. men, det går! Gutta er supergreie :) Vi har "prata" med pappa på MSN i dag og sett på video fra Los Angeles... -stas :) I dag har vi vært på senteret etter sang, og der fikk jeg og mini solbriller (knærten sine kosta SÅÅÅ mye mer enn mine.. heheh.. som jeg kjøpte på Nille til 20 kr..) Må jo ha solbriller nå som det er så flott vær ute!! Ble så fin. Retrobriller må vite :) Sola skinner fra blå himmel... bar asfalt og deilig i solveggen. Snøen på terassen vår har nesten smelta helt!! Deilig!! I dag spiste jeg og storebror pannekaker til middag. Snakk om å ikke bare la blåbærsyltetøyet bare ligge inni pannekaka da..... Sliten i kroppen i dag, men nå skal jeg vaske klær og rydde mer...før jeg setter med ned litt, og forhåpentligvis klarer å legge meg tidlig i dag :) Go`kvæll!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..