lørdag 21. mars 2009

god helg!











i dag blomstra mine to søte små leeenge før fuglene var våkne... så i dag er jeg skikkelig trøtt og sliten... Vi savner pappa nå altså! I går var en sånn hyggelig dag. Var på shopping og fikk nye gardiner, et pledd, en duk, et lite fat, noen lys, bukser til gutta og sokker til meg :) Deilig å putte inn noe nytt nå som sola skinner og snøen smelter.. de gule og røde hjertene som ligger oppi sammen med lysene, skal jeg dekorere noen glass med. Bare la de der så lenge, jeg :) Etter shoppinga i går, spiste vi lunsj på kafeen på senteret hos oss med ei venninne og hennes lille gutt, 9 dager eldre enn min ;-)
I mårra skal jeg levere gutta til mamma, så skal jeg og noen venninner på scræppemessa på Hellerud! Det gleder jeg meg til :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..