torsdag 27. februar 2014

Rot som innimellom må være rot..

 Kjøleskapet vårt er aldri ryddig og strøkent. Ikke inni heller, om jeg tenker meg om ;o) Men, når man har små barn, så må det bare henge litt diverse der. Nå har det hengt så masse tegninger og bilder der, at nå MÅTTE jeg bare ta en ryddings. Men, det ble jo ikke nakent av den grunn... Omtrent daglig kommer det jo fine tegninger fra ungene "til mamma fra aleksander" og fine andre små lapper. Det kan jo bli krise om de ikke henges opp må vite ;o) Og så er det bilder som jeg ikke kan unngå å henge opp. Bilder av personer som betyr mye :o) Nå er det bare for småtassene å henge opp nye fine kreative ting! Nå syns i allefall mer av kjøleskapet enn hva det gjorde..... (godt jeg ikke hadde førbilde ...) 
Har du mye hengende på kjøleskapet?
Ha en glad dag og ta vare på hverandre!

ciao ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..