fredag 24. august 2012

Matpakke, oppussing og ferie

 Jeg har fått skolestarter denne måneden. Utrolig som tida flyr! Nå er han stor gutt og tar buss alene innimellom og bærer tung sekk og skal klare seg litt mer på egenhånd. De har mye å lære, men nå har skolegangen starta! Lillebror er klar for skole han og, men mor er glad han ennå har to år igjen i barnehagen.... Det som er litt annerledes er at han må ha med seg matpakke til lunsj. Da tenker jeg det ikke er like gøy å spise kjedelige skiver med svett ost.... så jeg skal prøve å lage matboksen litt mer hyggelig og fristende. I dag ble det rester fra middagen i går :-) Pluss litt tomater og sukkererter...
 Jeg nyter de sister dagene i ferien min... om man kan kalle det ferie. Her jobbes det! Nå er muren i stua gått fra hvit til grå. Ble veldig fornøyd med fargen! Armen min er ikke like fornøyd, men det går vel over ...
 Terrassen og trappa til inngangen har ENDELIG blitt beisa og malt i år! Ble fornøyd med farge her og...
I helga skal det males ferdig litt ute (om været holder) og så skal tv-benk opp ... og litt hyller og sånn. Mine små hjemmeprosjekter.... Snart skal småprinsene hentes og de skal kose seg på hytta hos mormor og morfar i helga :-) De gleder seg stort.... Takk til mamma og pappa - dere er så snille !

Ha en finfin helg!! Jeg er klar for jobb igjen på mandag - svops, det var DEN sommern lissom .... God helg da godtfolk! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..