søndag 5. februar 2012

Kaldt ute og varmt inne...

 En ting jeg er glad jeg satte inn,er ny vedovn! Den er jeg blitt sååå glad i! Den varmer så innmari, og stuetemperaturen er kjapt høy når den får stått og putra litt... I går var det -30 minus på mårrakvisten her.-32 på det kaldeste på natta... Godt det var lørdag og vi kunne være inne å fyre!
 Vi måtte en kjapp tur på butikken da, og storebror måtte skrive handleliste...
 På ettermiddagen kom mormor, morfar og min lillebror på besøk, med pakker til meg :D Fantastisk mye fint! Jeg fikk bla. 10 sekker med ved!!... pluss strykejern, lys og to slike lykter... Utrolig fine! Nå er det bare innedilling med rydding av klær,klesvask og lek. Lurer på å ta en tur ut. Aleksander fikk ski i går, så vi får teste de kanskje. Også måke litt, siden det har kommet endel snø... *psyke seg opp*
Hadde det vært noe tæl i katta, kunne jo hu gått ut og måkt litt, henta ved og sånne ting. Hu enger seg ikke til malejobber engang! Fyttikatta.....men, å  kose seg på sofaen foran den nye ovnen - DET kan hun!! :) God helg og ha en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..