tirsdag 22. november 2011

Prosjekt ovn...

Her er det ofte prosjekter på gang.. Jeg holder på med å legge nytt tak nå (altså, ikke JEG... jeg bare betaler regningene...) Så har jeg jo fått meg bil ... og neste er ny ovn. Det var lenge sida jeg skrev et liknende innlegg.... men, det ser da ut til at det blir en slant med penger igjen til det, så ovn skal det bli! Men, det er med ovner som det er med alt annet.... ørten forskjellige og masse å velge i ... Jeg har sett for meg en sånn type som det her på bildet... sånn ca ... Tida fyker unna. Mye som skal ordnes, fikses og så må man rekke levere og hente i barnehagen.. jobbe og få med seg alt mulig annet som selvfølgelig faller på samme uka... I morgen skal jeg hente skap jeg har kjøpt! Falt lissom for det, og siden det er brukt og ikke så dyrt, slo jeg til! Har planer om å få inn litt nye ting, flytte på ting og henge opp hyller... må bare få tida til det! En dag igjen på jobb før to fridager og en helg! Prinsene skal til mormor og morfar fra lørdag til søndag (og jeg i 40 års lag!) Der skal de bake pepperkaker. Minste ville lage smurfepepperkaker....... men, sånn form har vi jo ikke ... kan bli spennende å se resultatene ;) Nå roper puta... Ny dag i morgen! Gutta skal til pappa`n sin i mårra, så da får jeg jo puslet litt her alene i heimen... kanskje jeg rekker en trimrunde også, etter skapet er på plass :D God natt og ha en fiiin uke videre!

1 kommentar:

  1. Blir gjerne med deg og trimmer når du har en ledig kveld, sånn etter jul! Vi har sett på utallige over før vi landa på den vi har bestilt! Lurt å spørre i butikken om størrelse og effekt og sånn.

    SvarSlett

mine layouter..