søndag 30. oktober 2011

En hjertelig bakst...

Vi har kosa oss i helgen med diverse. Vasking av bil, shopping og baking. Gutta har fått bli med å lage både pizzasnurrer og hjerterundstykker. Lagde bare en vanlig "horn-deig" og kjevla ut...
.. vi trykket ut med hjerteformer (som jeg fikk denne uka av min søte kollega) Gutta strødde på linfrø og sesamfrø. Neste gang skal jeg lage de grovere og ikke kjevle de så flate...
Men, godt var det! Gutta spiste mange... og spesielt gøy var å spise de som de hadde lagd selv :)

Nå skal vi på scrappedate/lekedate hos ei venninne og hennes to gutter... morro! Hadde lyst å dra i skogen, men pga været så dropper vi det. Dessuten våknet jeg med innmari stiv og vond nakke, så jeg kjenner jeg ikke orker all verdens med aktivitet..... :( Ha en fin søndag!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..