søndag 7. august 2011

prosjekt male hus ...

Ungene er med mormor og morfar på hytta, så vi kunne begynne å male huset. I går holdt vi på fra tidlig morgen (jeg må skryte på meg at jeg starta vel et par timer før nr to .... kremt...) til i går kvelden... Så utrooolig sliten man blir i rygg og armer!! Jeg er litt gåen i dag. Som jeg har vært igjennom en kvern.... men, fint blir det! Her skal det et strøk til, så da blir nok fargen enda bedre!
Pus er litt sånn "ja, her står det mye malingsspann og mye rart .. HER tråkker jeg..." men, hun klarte seg unna som hvit pus faktisk. (Jeg hadde en kanin en gang som hadde gule ører, pga oppussing.... eehhem....) Vi skal ha hvite vinduer og karmer, så da blir nok inntrykket noe bedre. Den gamle lampa på utsiden av døra, tenkte jeg å spraye hvit faktisk. Jeg vasket trappa her denne uka, så den skal beises med en type grå beis.... lys kanskje?? Må finne farge som passer,mens den tørker... i dette landet nytter det jo ikke å la ting tørke ute, for det er kort mellom bygene! Gleder meg til å få det ferdig og pynte litt... Nå får jeg vel rydde litt inne i dag da, før småprinsene kommer hjem... Ha en fin søndag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..